Jo Coort

Jo maakt zowel portretten als semi-abstracte werken, meest gebaseerd op een diepere wereld van emoties. Daarnaast creëert hij driedimensionaal werk van hout en in mixed-media techniek. 

Jonas van de Vosse

Ik ben gefascineerd door voorwerpen die van hun functie worden ontdaan en als het formaat eveneens wordt gewijzigd, gaat de herkenbare vorm de grootste rol spelen. Het tekenen met twee dimensionale vlakken in de derde dimensie heeft zijn beperkingen, maar is daardoor ook weer een uitdaging. Ik maak gebruik van: -cnc machine -3D printer -elektronica […]

Roger Huskens

Roger Huskens is een ontwerper in de breedste zin van het woord. Hoewel zijn achtergrond in grafisch ontwerp ligt, dekt dat vakgebied niet de lading van zijn werk. Het gaat vooral over identiteit en de zoektocht naar de kern van een verhaal, bedrijf, persoon, etc. Dat uit zich niet gewoon in een logo/huisstijl, maar in het ontwikkelen […]

Andries Hoogenraad

Genius LociDe geest van de plek; plaatsen van betekenisEen verre reis, een zondagmiddag wandeling of gewoon op de fiets naar het atelier.Dat ene moment, die vorm met dat licht en die compositie en het alledaagse gewoon is plotseling heel bijzonder.

Annemiek Jongen

Zelfstandig beeldend kunstenaar en docente. Voor haar vrije werk, olieverfschilderijen of werken in gemengde techniek, is het begrip ‘energie’ een belangrijk uitgangspunt.

Arno Sijben

Beeldend kunstenaar voor wie het schilderproces misschien wel belangrijker is dan de inhoud. Zijn atelier is als het ware een laboratorium, waarin hij onderzoekt en experimenteert.

Bart Verhagen

Bart Verhagen werkt als docent aan het Conservatorium Maastricht, waar hij de lessen Methodiek Zang en Performance verzorgt. Bij de Hogeschool Leiden is hij verantwoordelijk voor zowel bijvak als hoofdvak Zang in de Docent Muziek afdeling. Hij geeft zanglessen aan professionals en amateurs en verzorgt workshops voor koren, waaronder het Nederlands Studentenkamerkoor en de Koor […]

Ben Leenen

Soms voel ik me een olieman of schoorsteenveger in eigen bedrijf. En welk bedrijf? Een plek waar onderling verbonden bedrijvigheden en disciplines op en top onderhouden worden: schilderwerk in acryl, grafisch werk in de hout/lino snede traditie, drukwerk ook als parafernalia (lantaarns bv.), “small press” publicaties (The Elephantine Press), objecten, tekenen (handschrift, gekoesterd), notities, mail-art […]

Benoît Hermans

“Wat gebeurt er als je een gezicht gebruikt om een gat te herstellen in een muur?” En wat “als je de kop van een klassieke componist eerst schildert op jute, hem vervolgens verwondt en dan het gat dicht met behulp van een Vermeer?” Benoît Hermans’ beelden ontstaan uit een voortdurende wisselwerking tussen iconoclastisch geweld en […]

Bert Janssen

Documentair werk loopt als een rode draad door mijn projecten. Altijd locatie-gebonden, dichtbij waar ik woon en werk of een tijdje verblijf. Daarnaast maak ik ook graag portretten in mijn studio of op locatie. Naast mijn autonome werk fotografeer ik sinds 1995 voor zeer diverse opdrachtgevers in verschillende disciplines.