Marianne van der Bolt

Beelden in brons, klei, aluminium, papier-maché, gemengde techniekenTekeningen en schilderijen.

Marie-Claire Krell

TELLS STORIES BETWEEN SLAPSTICK AND SUSPENSE…TEACHES TO GET GRIP OF THINGS…THRIVES TO MAKE THE IMPOSSIBLE POSSIBLE.

Marjan Melkert

Collage, literature based art en olieverf schilderijen.

Marjon Merckelbach

Marjon Merckelbach-Hovens(1964 )studeerde aan de Maastrichtse Kunstacademie. Haarafstudeerrichting was Textiele Werkvormen. Dat zie je terug in haar werk.In haar schilderijen en kijkkasten doemt een kleurrijke wereld op waarin vrouwen, uit alletijden, de hoofdrol spelen. De portretten in monumentaal en klein formaat presenterenvrouwen die deel uitmaken van de geschiedenis en tegelijk ook eigentijds zijn. Hun kostuumis […]

Marleen Boot

Marleen Boot werkt onder de naam bøøt en ontwerpt essentiële producten voor het dagelijks leven. Met als doel producten te creëren die met trots een leven lang meegaan. Door middel van tijdloos ontwerp en het gebruik van kwalitatieve en eerlijke materialen. De ontwerpen worden verantwoord geproduceerd in Nederland, waarbij zoveel mogelijk gebruik wordt gemaakt van […]

Marlies de Jong

Ik teken en schilder, doceer illustratie en tekenen aan Zuyd Hogeschool, geef workshops binnen uiteenlopende contexten en instituten, en ben regelmatig actief als Verfraaier in het muralcollectief van collega Nicole Mulkens.Mijn eigen beeldend werk varieert van grotere olieverfschilderijen tot kleine monotypes en collages, en alle formaten en technieken die daartussen zitten. Het dier (meestal katten, […]

Marte Hameleers

Voordat ik begin met schilderen begin ik met het maken van mijn eigen verf, namelijk ei tempera. Het is een natuurlijke verf die bestaat uit een eidooier, olie en pigment. De matte verf en de intense kleuren spreken mij erg aan.Ik ben op zoek naar een verstilde en poëtische wereld waar mensen in een verlaten […]

Mattanja Coehoorn

l i f e c y c l e a r t & f u r n i t u r e Ik maak objecten ​die in verbinding staan ​met aarde en universum, ​met verleden en toekomst, ​met voorouders en nageslacht. ​Gemaakt met textiele technieken, flexibel, zacht, kwetsbaar, ​groot, monumentaal en krachtig tegelijk. ​Zorgvuldig en […]

Max Niereisel

Max Niereisel studeerde aan het AMFI in Amsterdam en vervolgde zijn studie aan de Academie voor Beeldende Kunsten Maastricht tot 2019. Daarna werkte hij voor de kostuumafdeling van Opera Zuid en werkte hij samen met verschillende merken en ontwerpers. Hij debuteerde op het FashionClash Festival met “Eternal Splendor”, een collectie luxe kleding geïnterpreteerd met een […]

Melissa Breur

Melissa Breur is architectonische vormgever en interieurarchitect. Maar is actief in meerdere artistieke disciplines door haar brede interessegebied. Haar activiteiten vinden plaats in public design, architectuur, productdesign en kunst. ​Melissa is een gedreven en gepassioneerde ontwerper en verdiept zich in de belevingswereld van andere belanghebbende met een eigenzinnige perceptie op de toekomst en het ontwerp.De […]