Kim Gromoll

Kim Gromoll (b. 1994 in Cologne, Germany) is a visual artist who lives & works in Maastricht (NL). She is fascinated by the many layers and fundamental aspects that make up our existence and reality. In her artistic practice as well as in her personal life she is drawn towards the essence and divinity of […]

Laura Knipsael

Hi, I’m Laura the person behind the lens. My mission is to make a positive change in the fashion industry, inspire people and take them on a sustainable journey.I’m enthusiastic about working together with brands and projects that care for nature and people. In my work, I’m as versatile as I am focused. I work […]

Sin Duda

Lena (Sin Duda)

Daniel Gutierrez Gutierrez & Lena van den Hoven zijn liefhebbers van mooie dingen én de eigenaren van SIN DUDA, een merk voor mode en accessoires die met liefde en handgemaakt zijn.Etsy: https://www.etsy.com/nl/shop/SINDUDAShop

Lieke Benders

Mijn ideeën wortelen hier; het resultaat speel ik overal. Waar ik mij vroeger voor schaamde, omarm ik nu.(Lieke Benders – Volkskrant) Lieke Benders groeide op naast de kerk in Sittard. In 2003 studeerde zij af als regisseur aan Toneelacademie Maastricht. Sinds 2010 is ze algemeen directeur van de stichting Hoge Fronten. Binnen de organisatie is […]

Loesje van Herp

Loesje geeft met plantaardige materialen vorm aan verwondering. Als meesterbinder vertelt ze verhalen met zaden, aren, bladeren, wortels. Om te aarden in ruimte en tijd.Loesje verleidt haar toeschouwers tot stilte en stilstaan. De bevreemding die haar werk oproept, opent de ogen voor een weelde die zo voor het grijpen ligt, dat we er nietsvermoedend aan […]

Manon Berns

Schrijver en tentoonstellings-makerboeken-interviews-artikelen-tentoonstellingen over kunst en cultuur Tel. 0654725522 Of ze nu voor een museum, haar eigen galerie, kunstverzamelaar of krant werkt, in de banen van Manon Berns draait het om kunst. Hoe kunnen kinderen kunst nou saai vinden, vraagt ze zich af. Kunst is soms grappig, raar, spannend, anders of niet te begrijpen, maar […]

Marc de Vree

Aangenaam, Marc de Vree is de naam en inmiddels iets meer dan 25 jaar werkzaam als zelfrealiserend productontwerper.Het product kan een expo zijn, maar ook ‘n interieur. Inmiddels heb ik ook enkele sound-systems/dj-sets ontworpen en gebouwd. Maar het gaat nog breder, voor een festival in Brussel realiseerde ik in 2021 als decoratie meer dan 70 […]

Marcel Willems

Marcel Willems

Na mijn niet afgeronde studie aan de Stadsacademie te Maastricht overgestapt naar de Rijksacademie te Amsterdam en in 1986 volop in de vrije schilderkunst gedoken.Thema natuur , is altijd aanwezig geweest.Gestart met een startstipendium, (en altijd gewerkt met olieverf) zijn er tentoonstellingen geweest in binnen en buitenland en residence in artist situaties.

Margarita Gaier

Margarita is geboren in Rusland en opgegroeid in Duitsland. Haar opleiding voor het stofferen “Master of craftsman” heeft zij in Duitslandgenoten en cum laude afgerond.Om haar kennis en inzicht op het gebied van materialen, vormgeving, interieur en architectuur te vergroten, heeft zij aansluitend de opleiding interieurarchitectuur aan de Academie Beeldende Kunsten in Maastricht gevolgd en […]