Jenny Albertz

Lichtval, suggestie van diepte en architectorale ruimtes spelen een belangrijke rol in het werk van Jenny. De ondergrond van de schilderingen zijn vaak oude houten panelen die verweerd zijn en waarop zich nog oude laklagen kunnen bevinden. De panelen worden bewerkt en samengevoegd tot een geheel waardoor er een ruimte ontstaat. De suggestie van diepte, […]
Jimmy Groen

Vanaf 1992 teken en schilder ik via een eigen weg, in veelal abstracte thema’s als identiteit/ gender, jeugd/ geweld, principes uit de natuurkunde. Daarnaast maak ik werken naar de natuur, landschap, portret, de Arabische wereld… en worden werken in co- productie vervaardigd door Tim en Alex. Ik werk vanuit mijn atelier thuis en in een […]
Joana Pessanha

Art director
Joep Hinssen

In mijn praktijk als beeldend kunstenaar ben ik voortdurend bezig met het onderzoeken van de manieren waarop wij mensen de wereld ordenen. Ik ben vooral geïnteresseerd in hoe in- en uitwisselbaar deze ordeningssystemen zijn.Vaak gebeurt dit op een speelse wijze en met eenvoudige middelen, zoals in het werk Trash Flags.In de afgelopen twee jaar ben […]
John Franzen

John Franzen was born as a single child on the 1st of February 1981 in Germany. The first six years of his life were already marked by ten changes of residence, which resulted in a complete lack of social contact to peers. When he was 6 years old, he and his mother moved to Belgium, […]
John Lambrichts

John Lambrichts (1954), geboren en opgegroeid in Stein, woont in Maastricht. Hij dankt zijn bekendheid aan indringende fotoprojecten als ‘Walton City, een verhaal over vier verslaafde broers’, ‘Ouderen en Kanker’, ‘Brickfields’ en ‘Oeverlangen aan de Maas’. Van ‘Oeverlangen aan de Maas’ verscheen in 2011 een fotoboek. Hij exposeerde in binnen- en buitenland: o.a. Fotofestival Noorderlicht […]
Jula Mint

Beeldend werk op textiel en fotografie Instagram voor fotografisch werk: nacht.weide