Riny Adams
Riny Adams maakt grote en kleine werken op doek en paneel, waarbij ze kleuren en vormen samenbalt tot een organisch geheel. Het is een ogenschijnlijke chaos van beschilderd papier en knipsels waarin ze met krijt verf en lijn een orde aanbrengt. De bonte kleuren en graffiti-achtige, drukke vormen roepen vaak een herinnering op van een […]
Rob Driessen
Lichtelijk Creatief Design – die naam zegt het precies goed. Vindingrijk autonoom werk zonder al te hoge pretenties. Maker in hart en nieren met een voorliefde voor licht.Ik integreer en combineer lichtelementen in objecten die soms een functioneel-, dan weer eens een beeldend karakter hebben. Of iets van allebei, met een dubbelfunctie waarbij het licht […]
Sander van Geest
Don’t Panic Design is de bedrijfsnaam voor de grafische dienstverlening van Sander van Geest. Afgestudeerd aan de Koninklijke Academie van de Beeldende Kunsten in Den Haag – richting Grafisch Ontwerp. Na zijn afstuderen in 2011 is Sander parttime als in house ontwerper aan de slag gegaan. Daarnaast is Sander werkzaam als freelance grafisch ontwerper en […]
Sara Bachour
How do people decide if something is real? Do you stick to facts? Do you follow your intuition? Do you believe in authority? And when talking about truth, what are we talking about? The truth of facts, the truth of beliefs? Institutional truth? Popular truth or the truth that comes from a personal knowledge of […]
Saskia Spitz
Saskia Spitz laat u zien: veelal olieverf in sprankelende kleuren, monumentale, fantasierijke uptodate – schilderkunst. Onderwerpen met reisinvloeden, menselijke dieren en dierlijke mensen, soms licht politiek. Als ik niet reis, dan maak ik reizen vanuit mijn werk, mijn schilderij. Ik creëer het onderwerp door middel van lagen olieverf. Zintuigen spelen vaak een hoofdrol in de […]
Servaas Linssen
Servaas creëert met zorg gebouwen, ruimtes en objecten voor particuliere en commerciële opdrachtgevers in Nederland en in het buitenland. Met kennis, passie en oog voor detail wordt architectuur en interieurarchitectuur gemaakt. Altijd vanuit de eigenheid van opdrachtgevers en hun omgeving zodat er echt iets unieks ontstaat.de uitdaging…Architectuur kan weerspiegelen wie u bent… Het kan omarmen, […]
Yvette Glasius
My work focuses on capturing a moment in time, whether it’s portraiture, lifestyle imagery, or just the perfect light.Always experimenting with new techniques, I’m equally comfortable with analog and digital technologies, and use both according to the needs of the project.Have an upcoming project? I’d love to collaborate with you! Shoot me a message!
Sidi El Karchi
“Indringende psychologische portretten die zich laten opvatten als een “liefdesverklaring aan de kunstgeschiedenis, de schilderkunst en de mens,” aldus Stijn Huijts (directeur Bonnefantenmuseum Maastricht)over het werk van Sidi El Karchi. Zijn werk is opgenomen in tal van (museale) collecties, waaronder Bonnefantenmuseum Maastricht, Museum Van Bommel Van Dam Venlo, Schunck Heerlen en DSM Collectie. Hij woont […]